frukt.frukt.frukt

image descriptionimage description
Den översta bilden kommer fån instagram och den sista har jag tagit via min iphone och instagram.

Men hej alla glada! Det var fruktansvärt längesen jag skrev nu, men what too do? Jag har knappt haft någon inspiration och min dator är på lagning, men det värsta av allt är att det inte funkar att lägga upp bilder via blogg.se appen. Men men, idag har jag egentligen sovmorgon men jag tänkte att jag skulle vara lite duktig och sticka ut och springa nu innan frukost. Men nej, då säger mina föräldrar att dom inte tycker att jag ska springa eftersom att att jag har idrott och då ska vi springa runt lillfjärden och blablabla. Så då var den här sovmorgonen typ förstörd eftersom att jag inte kan somna om och jag är hungrig. Haha, gud vad jag klagar hela tiden. Måste sluta med det!
-Lovisa

Kommentarer
Postat av: vendela

veckans blogg är utröstad! kolla om du vann, och va med igen!

2012-06-08 @ 21:38:11
URL: http://vendelaivert.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0