Men... jag gjorde det ju inte med flit!?

Skolan idag gick... ja, vad ska man säga;? ganska bra, bortsett från vad som hände innan utanför matsalen..:

Jag skulle dansa lite(ingen vet mina moves?), så kom jag åt ett rör till handfatet och det gick sönder (jag sparakade inte ens hårt? dålig kvalité). Ahahah, just då höll vi på att garva sönder, men det blev lite (LITE???) seriösare då vaktmästaren hade fått reda på att det var jag som gjort det. Han kom när vi åt och ba:

"Är det du som hållt på å sprattla så att röret gått sönder?" Jag ba såg ut som ett frågetecken. " Men jag gjorde det inte med flit, jag lovar! !?" Sa minst 10 gånger att jag inte gjort det med flit. Han skulle ge mig böter jag ba: "skojar du?" nä... han skojade inte! Först kostade röret, sen kostade rörmokarn' och sen var det nån mer avgift. A, jag trodde jag drömde, jag ba vaaa, förstod ingenting :)
Meen... tillslut (vet inte hur) slapp jag betala... *pust*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0