★ ★ ★ ★ ★ ★ ★ ★ ★ ★ ★ ★ ★ ★ ★ ★ ★ ★ ★ ★



Detta fina väder var i mars, nu är det vitt ute... Vad händer!!?


Några saker om mig bara:

Jag är:

*
OTROLIGT rädd för spindlar! En gång såg jag en då jag var ensam hemma, ringde mamma och grät å frågade vad jag skulle göra. Hon sa att jag skulle dammsuga upp den, men jag tyckte den var för stor. Ringde min granne och hon kom och hjälpte mig, sen slängde jag ut dammsugaren. Efter det började det regna...

* Också rädd för jordens undergång och katastrofer (jordbävningar osv osv), flyga (lite mindre rädd nu, duktig ja'), lite mörkrädd kan jag också vara, haha!

* Älskar: att gå runt på flygplatser och handla på TaxFree'na, se på allt folk där och resa!
Familjen, mina vänner, handboll,att dansa och små saker som gör livet lite bättre! :) (lägger upp lite saker i nästa inlägg)
Sommaren, brun hy. Och... hur mycket mer saker finns det inte att älska i livet men orar inte skriva;)

Tänkte bara så ni vet liiiiite (typ inget) mer om hur jag är:) //emma

Kommentarer
Postat av: Selina

så fina bilder!

2012-04-22 @ 09:44:36
URL: http://seliiinaa.devote.se/
Postat av: Alhocfoto [FOTOBLOGG]

ÅHH! Superfina bilder!! :)

2012-04-22 @ 22:56:45
URL: http://alhocfoto.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0