10things

Tio saker om mig.
  • Jag längtar till sommaren.
  • Att träna är som en drog för mig, tränar jag inte mår jag dåligt.
  • Jag läster en himla massa bloggar, vilket en del i min klass tycker om att kommentera, speciellt när jag läster såna som jag inte ens vet vilka de är som skriver dem(jag menar dig Albin).
  • Jag älskar frukt och jag borde fan snitta 20-25 i veckan. (okej, kanske en lätt överdrift men jag äter himla mycket).
  • När jag blir stor vill jag flytta till USA.
  • Jag tycker det är jättetråkigt att åka bil.
  • Att spela fotboll är det bästa som finns.
  • Jag tycker köpepizza är äckligt.
  • Frukost är den absolut bästa måltiden på hela dagen. Jag älskar det och jag äter alltid mycket, speciellt på vardagarna för annars kommer jag gå hungrig hela dagen eftersom att jag knappt äter något till lunch i skolan. Det är ju alltid så äckligt.
  • När vi ändå är inne på skolmat kan jag ju säga att det enda som jag tycker är gott är pannkakor, potatisbullar och risgrynsgröt. Inte okej. Haha
    //lovisa
bilder: weheartit.com

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0