run fast for your mother

God kväll. Sitter just nu och borstar tänderna och halvsover (som ni kan se på bilden,iaf att jag borstar tänderna:Pp). Idag hade jag matteprov och jag kände att jag bara ville kasta en miniräknare på en krukväxt. Haha, närå, det var ganska enkelt så jag tror det gick bra.... Appropå  prov har jag franskaprov imorgon på första timmen och efter det har jag engelska hörförståelse. Varför måste lärarna alltid lägga alla prov samtidigt? Har fyra prov den här veckan plus en inlämningsuppgift. Men jag ska kanske inte klaga, för senast jag hade ett prov var typ två månader sen.  Eeeehe. Nu ska jag gå och lägga mig och försöka komma på ett bra fusk. Haha skämtade bara.:)
Godnatt
-Lovisa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0